
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników jak ważnym aspektem w pracy sprzedawcy jest postawa asertywna i jak poszczególne umiejętności wchodzące w szereg kompetencji tworzących asertywność mogą się przydać w budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego.
Uczestnicy dzięki uczestnictwie w szkoleniu poznają możliwości płynące z “twórczego poróżnienia” i otwartej wymiany zdań. Nabyte doświadczenia pozwolą zbudować zaufanie w zespole oraz zwiększyć poziom zaangażowania w realizowane projekty.
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- Wyrażać własne zdanie
- Byś świadomym swoich potrzeb w zespole
- Wpływać na zmiany zachowania innych
- Reagować w sytuacjach zaskakujących, konfliktowych
- Wyznaczać granice chroniące nasz komfort
- Zachowywać się naturalnie dla siebie
- Rozwijać wybrane umiejętności pozwalające mu wzmacniać swoją Asertywność

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Pracownik bez postawy asertywnej:
- ma obawy przed wyrażaniem swoich rekomendacji i zaleceń, co może pozbawić firmę najskuteczniejszych rozwiązań
- jest skłonny do ulegania naciskom kontrahentów, klientów, współpracowników
- ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie, ponieważ przyjmuje na siebie obowiązki innych współpracowników, kontrahentów czy podwładnych lub realizuje je w terminie, kosztem pracy po godzinach, skutkujących frustracją i wypaleniem motywacyjnym
- może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną
- może unikać kontaktu i odczuwać brak satysfakcji z pracy
Asertywny pracownik:
- wyraża swoje zdanie i rekomenduje rozwiązania problemów
- rozwiązuje konflikty, podejmuje trudne rozmowy i nie ucieka od problemów
- skutecznie egzekwuje wykonywanie poleceń, dopełnienia warunków umowy itp.
- potrafi bronić interesów firmy i nie poddaje się próbom wywierania wpływu
- przyjmuje informację zwrotną jako niezbędny proces doskonalenia
- komunikuje potrzeby swoje, zespołu, czy całej organizacji
- jest bardziej efektywny i pewniejszy siebie
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli borykasz się z :
- Problemem z wyrażaniem własnego zdania
- Wpływami innych w otoczeniu
- Postawą asertywną
- Agresją na krytykę lub opinie
- Brakiem kontroli nad emocjami
- Podatnością na manipulację
- TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

Podobne szkolenia w obszarze Asertywności:
- “Asertywność menadżera, a efektywność zespołu”,
- “Asertywność w sprzedaży”,
- “Asertywność, a błędy poznawcze i mechanizmy obronne”,
- “Asertywność względem przełożonych oraz członków zespołu”.
Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie i ich potrzeby je tworzą.
Projektując szkolenie przełamuję schematy, zawsze szukam nowych rozwiązań, które wprowadzą różnicę i będą bodźcem do dalszej pracy i rozwoju!

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.