• Home
  • Asertywność w sprzedaży

Cel edukacyjny

Celem edukacyjnym jest uświadomienie uczestników jak ważnym aspektem w pracy sprzedawcy jest asertywność i jak poszczególne umiejętności wchodzące w szereg kompetencji tworzących asertywność mogą się przydać w budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego.
Uczestnicy dzięki uczestnictwie w szkoleniu poznają: możliwości płynące z “twórczego poróżnienia” i otwartej wymiany zdań, zestaw umiejętności wspierających asertywność, z czego wynika fakt, iż wobec jednych klientów czy kolegów są asertywni, a wobec innych już nie, techniki pracy nad rozwojem asertywności. Nabyte doświadczenia nie tylko wzmocnią postawę asertywną względem klientów, ale również pozwolą zbudować zaufanie w zespole oraz zwiększyć poziom zaangażowania w realizowane projekty.

Udział w szkoleniu pozwoli Ci:

Dlaczego warto?

Praktyczna forma realizacji zajęć

Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.

Dynamika grupowa i niepowtarzalność

Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.

Autorskie techniki oraz narzędzia

Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli borykasz się z :

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze Asertywności:

  • “Asertywność menadżera, a efektywność zespołu”,
  • “Asertywność, a błędy poznawcze i mechanizmy obronne”,
  • “Odporność psychiczna, a efektywność w komunikacji”.

Oczami klientów:

Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.

Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowości

Krzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet Warszawski

Miałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.

Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście

Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!

.