
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest uświadomienie uczestników jak ważnym aspektem w pracy sprzedawcy jest asertywność i jak poszczególne umiejętności wchodzące w szereg kompetencji tworzących asertywność mogą się przydać w budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego.
Uczestnicy dzięki uczestnictwie w szkoleniu poznają: możliwości płynące z “twórczego poróżnienia” i otwartej wymiany zdań, zestaw umiejętności wspierających asertywność, z czego wynika fakt, iż wobec jednych klientów czy kolegów są asertywni, a wobec innych już nie, techniki pracy nad rozwojem asertywności. Nabyte doświadczenia nie tylko wzmocnią postawę asertywną względem klientów, ale również pozwolą zbudować zaufanie w zespole oraz zwiększyć poziom zaangażowania w realizowane projekty.
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- zrozumieć czym tak naprawdę jest asertywność,
- zrozumieć dlaczego 'poróżnienie' może być kluczowe dla długotrwałej relacji z klientem i jak przez nie przejść,
- poznać model 'ja jestem ok, ty jesteś ok' w praktyce,
- nauczyć się korzystać z 'windy asertywności',
- doświadczyć czym jest 'otwartość na konflikt' i dlaczego jest to fundament efektywności zespołu sprzedażowego,
- poznać nowe narzędzia lingwistyczne,
- przećwiczyć rozmowy sprzedażowe na bazie 'case study'.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli borykasz się z :
- spadkiem efektywności,
- 'zapominaniem języka w gębie', gdy słyszysz 'nie',
- trudnością w prowadzeniu rozmów z osobami stanowczymi,
- niską otwartością i poziomem współpracy w zespole sprzedażowym,
- emocjami, stresem w budowaniu relacji z nowymi klientami,
- trudnością w realizacji celów sprzedażowych,
- trudnością w egzekwowaniu celów sprzedażowych,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA CIEBIE!

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze Asertywności:
- “Asertywność menadżera, a efektywność zespołu”,
- “Asertywność, a błędy poznawcze i mechanizmy obronne”,
- “Odporność psychiczna, a efektywność w komunikacji”.
Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.