
Cel edukacyjny:
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności interpersonalnych które przełożą się na większą efektywność zespołu. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: model 5 dysfunkcji pracy zespołowej, techniki aktywnego słuchania, techniki pracy z emocjami, model dynamiki funkcjonowania zespołu w trakcie realizacji projektu, swoje naturalne role zespołowe, skuteczne techniki udzielania informacji zwrotnej oraz fundamentalne wartości zespołu wraz z zachowaniami jakie je charakteryzują.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy
w oparciu o ‘case study’ z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- rozwinąć zestaw kompetencji społecznych
- przećwiczyć techniki aktywnego słuchania,
- zrozumieć model 5 dysfuncji pracy zespołowej oraz zdefiniować działania naprawcze względem każdej z dysfunkcji,
- zrozumieć czym są emocje i jak nimi zarządzać w procesie komunikacji,
- zrozumieć czym jest konflikt i jak nim zarządzać by pomagał zespołowi,
- poznać swoje naturane role zespołowe oraz wyzwania z nimi związane,
- zrozumieć dynamikę grupową oraz wyzwani związne z każdym jej etapem, zarówno z perspektywy lidera jak i członków zespołu,
- lepiej poznać swój zespół i wypracować w nim poczucie zaufania i otwartości.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli Twój zespół boryka się z:
- niskim poziomem zaangażowania,
- procesem zmiany lub fuzją,
- ciągła rotacją pracowników,
- brakiem odpowiedzialności za zadania,
- brakiem korekt pomimo rozmów,
- nawracającymi konfliktami,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA WAS!

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze komunikacji i efektywności:
- “5 dysfunkcji pracy zespołowej w praktyce.”,
- “Rysy osobowości, a komunikacja w zespole”,
- “Narzędzie lingwistyczne dla menadżera”,
- “Narzędzia lingwistyczne dla handlowców”.
Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.