• Home
  • Komunikacja i efektywność w zespole

Cel edukacyjny:

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności interpersonalnych które przełożą się na większą efektywność zespołu. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: model 5 dysfunkcji pracy zespołowej, techniki aktywnego słuchania, techniki pracy z emocjami, model dynamiki funkcjonowania zespołu w trakcie realizacji projektu, swoje naturalne role zespołowe, skuteczne techniki udzielania informacji zwrotnej oraz fundamentalne wartości zespołu wraz z zachowaniami jakie je charakteryzują.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy
w oparciu o ‘case study’ z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!

Udział w szkoleniu pozwoli Ci:

Dlaczego warto?

Praktyczna forma realizacji zajęć

Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.

Dynamika grupowa i niepowtarzalność

Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.

Autorskie techniki oraz narzędzia

Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli Twój zespół boryka się z:

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze komunikacji i efektywności:

  • “5 dysfunkcji pracy zespołowej w praktyce.”,
  • “Rysy osobowości, a komunikacja w zespole”,
  • “Narzędzie lingwistyczne dla menadżera”,
  • “Narzędzia lingwistyczne dla handlowców”.

Oczami klientów:

Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.

Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowości

Krzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet Warszawski

Miałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.

Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście

Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!

.