
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności menadżerskich w oparciu o narzędzia coachingowe. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia coachingu, zestaw narzędzi oraz technik coachingowych, funkcje oraz formy pytań, techniki zarządzania uwagą rozmówcy, obszary w jakich menadżer może wykorzystywać postawę oraz narzędzia coachingowe.
Ponadto uczestnicy w oparciu o nabyte techniki oraz narzędzia zdobędą podstawy do stosowania autocoachingu względem własnych kompetencji oraz wyzwań!
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- zrozumieć czym jest coaching,
- zdefiniować kluczowe kompetecje menadżerskie,
- rozwinąć umiejetność podążania za rozmówcą,
- rozwinąć umiejetność definiowania wyzwań/celów,
- rozwinąć umiejętność zadawania pytań,
- zdobyć techniki oraz narzędzia do pracy z: motywacją, oporem, przekonaniami, emocjami,
- lepiej poznać siebie jako menadżera.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli Twoi menadżerowie borykają się z:
- niskim zaangażowaniem swoich zespołów,
- walką z oporem,
- brakiem czasu na jakościowe rozmowy z podopiecznymi,
- koniecznością ciągłej obecności i nadzoru,
- niską efektywnością informacji zwrotnych,
- niechęcią wobec ich postaw i zachowań,
- To szkolenie jest dla Was!

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów

Podobne szkolenia w obszarze coachingu:
- “Nie tłumacz, daj do myślenia – zestaw narzędzi dla liderów i menadżerów”,
- “Lider Coachem”,
- “Zestaw narzędzie coachingowych dla trenerów w sporcie”.
Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.