• Home
  • Obsługa klienta – efektywna komunikacja w trosce o interesy

Cel edukacyjny

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności interpersonalnych, ze szczególnym nastawieniem na aspekty ‘sprzedaży oraz obsługi transformacyjnej’ klienta opartej na uważności oraz dojrzałości empatycznej. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia profesjonalnej obsługi klienta, narzędzia wspierające rozwój aktywnego słuchania, narzędzia do zarządzania własnymi emocjami oraz emocjami klienta, techniki pracy nad własną postawą oraz przekonaniami względem obsługi klienta, najnowsze wyniki badań neuropsychologii. Ponadto uczestnicy będą mieli szanse przeanalizowania trudnych sytuacji ‘case study’ oraz wypracowania rozwiązań, które będzie można bezpośrednio zaadaptować jako wskazówki do przyszłych podobnych wyzwań.

Udział w szkoleniu pozwoli Ci:

SZKOLENIE

Obsługa klienta - efektywna komunikacja w trosce o interesy

Dlaczego warto?

Praktyczna forma realizacji zajęć

Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.

Dynamika grupowa i niepowtarzalność

Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.

Autorskie techniki oraz narzędzia

Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli Twój zespół boryka się z:

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:

  • “Obsługa ‘trudnego’ klienta”,
  • “Obsługa klienta – narzędzia i techniki lingwistyczne”,
  • “Obsługa klienta – aktywne słuchanie i badanie potrzeb”,
  • “Obsługa klienta – wsparcie dla sprzedaży”.

Oczami klientów:

Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.

Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowości

Krzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet Warszawski

Miałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.

Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście

Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!

.