
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój kompetencji przywódczych w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego, rozwiniętego o motywy mentoringowe oraz coachingowe. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia przywództwa sytuacyjnego K. Blancharda, charakterystykę postawy coachingowej oraz mentoringowej, kluczowe wyzwania przywództwa sytuacyjnego, najczęściej popełniane błędy w stylach przywódczych, techniki udzielania informacji zwrotnej oraz efektywnej komunikacji.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy
w oparciu o ‘case study’ z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- zrozumieć czym jest przywództwo sytuacyjne,
- rozwinąć umiejętność precyzyjnego definiowania i komunikowania celów,
- rozwinąć umiejętność inspirowania członków zespołu,
- zrozumieć co odróżnia postawę mentoringową od coachingowej i jak to się ma do stylów przywództwa,
- zrozumieć po czym rozpoznawać momenty w których należy zmienić styl przywództwa,
- zrozumieć kto i kiedy decyduje jaki styl przywództwa jest adekwatny do sytuacji,
- zrozumieć mechanizmy warunkujące skuteczność informacji zwrotnej,
- zrozumieć kluczowe czynniki odpowiadające za efektywne delegowanie,
- podnieść jakość komunikacji.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli borykasz się z :
- trudnością w prowadzeniu ludzi przez ścieżkę rozwoju w organizacji,
- nawracającymi nieporozumieniami i konfliktami,
- wysoką rotacją wśród członków zespołu,
- trudnością w delegowaniu zadań,
- nagłym powtarzalnym spadkiem motywacji i zaangażowania u pracowników na określonym stanowisku,
- trudnością w egzekwowaniu zadań,
- trudnością dobierania odpowiednich celów dla poszczególnych członków zespołu,
- brakiem wiedzy o tym jak udzielać informacji zwrotnej,
- TEN PROGRAM ROZWOJOWY JEST DLA CIEBIE

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.