
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych w oparciu o model sprzedaży transformacyjnej. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia sprzedaży transformacyjnej, narzędzia lingwistyczne wspierające efektywną komunikację, techniki autoprezentacji
i zarządzania ‘wrażeniem’ oraz techniki pracy nad własną postawą i przekonaniami.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy
w oparciu o ‘case study’ z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- zrozumieć model sprzedaży transformacyjnej
- nauczyć się jak korzystać z matryc lingwistycznych,
- opanować autorską technikę 'klepsydry sprzedaży',
- zrozumieć jak budować zaufanie u nowych klientów już w pierwszym kontakcie,
- rozwinąć umiejętność aktywnego słuchania,
- zrozumieć czemu planowanie i mierzenie sprzedaży jest tak istotnym jej elementem,
- zrozumieć czym są emocje i jak z nich korzystać by zarządzać swoim i klienta stanem emocjonalnym.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli Twój zespół boryka się z:
- niską efektywnością sprzedaży,
- wysoką rotacyjnością klientów,
- niską retencją klientów,
- trudnością w realizowaniu planów sprzedażowych,
- potrzebą rozwinięcia kompetencji lingwistycznych,
- trudnością w definiowaniu potrzeb klienta,
- TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze Sprzedaży:
- “Sprzedaż – narzędzia i techniki lingwistyczne”,
- “Zarządzanie zespołem handlowym”,
- “Sprzedaż, a negocjacje”,
- “Sprzedaż – budowanie długofalowym relacji z klientami”.
Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.