
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój kompetencji interpersonalnych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności zarządzania własnymi emocjami. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: mechanizmy stojące za emocjami, narzędzia oraz techniki do pracy z emocjami, praktyczne wskazówki jak wykorzystać model ‘ja jestem ok, ty jesteś ok’ w praktyce, najczęściej popełniane błędy w pracy z własnymi emocjami, czym są przekonania i jak z nimi pracować.
Ponadto uczestnicy zakończą proces z indywidualnym planem rozwojowym oraz dedykowanymi ćwiczeniami dla siebie!
Udział w szkoleniu pozwoli Ci:
- podnieść jakość obsługi klienta na wyższy poziom,
- zrozumieć swoje emocje oraz zachowania,
- nauczyć się posługiwać technikami i narzędziami do pracy z emocjami i przekonaniami,
- wypracować strategie działania pomimo stresu lub zbytniego oporu,
- nauczyć się jak wykorzystać model "winda asertywności' w komunikacji z klientem,
- zrozumieć model 'trójkta dramatycznego' w praktyce,
- zrozumieć podstawowe mechanizmy obronne oraz metody radzenia sobie z nimi,
- zrozumieć wpływ błędów poznawczych na jakość obsługi klienta,
- obsługiwać klientów w zasobnym stanie emocjonanym.

Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli borykasz się z :
- utratą kontroli nad własnymi emocjami,
- trudnością w radzeniu sobie z impulsywnymi klientami,
- wycofaniem w sytuacjach konfrontacji,
- powątpiewaniem w swoje umiejętności i kompetencje,
- silnym stresem który Cię paraliżuje,
- potrzebą odreagowania,
- TEN PROGRAM ROZWOJOWY JEST DLA CIEBIE!

Satysfakcja gwarantowana, albo zwrot poniesionych kosztów!

Podobne szkolenia w obszarze emocji i odporności psychicznej:
- “Odporność psychiczna na stanowisku helpdesk”,
- “Odporność psychiczna menadżera”,
- “Odporność psychiczna, a efektywność w komunikacji”,
- “Obsługa klienta – narzędzia i techniki lingwistyczne”.
Oczami klientów:
Jakub Gajewski
Dyrektor finansowy w HTL-STREFA S.A.Profesjonalizm i good vibes w każdym calu. Ogrom wiedzy i praktycznych rozwiązań. Energia, która udziela sie wszystkim. Polecam szkolenia z Krzysztofem.

Przemysław Pisarek
Pracownik księgowościKrzysztof prowadzi bardzo dynamiczne szkolenia, absorbujące uwagę nawet największych malkontentów. Prześwietla procesy zachodzące w firmie od A do Z, doskonale lokalizuje aspekty wymagające poprawy oraz proponuje dedykowane rozwiązania usprawniające działanie firmy. Ponadto szkolenia prowadzone przez Krzysztofa to ogromna dawka wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej

Natalia Kaczyńska
Student(ka) w Uniwersytet WarszawskiMiałam okazję być na jednym ze szkoleń Pana Krzysztofa i niesamowicie polecam! Osoba z charyzmą, która potrafi przekazać ogrom informacji i wiedzy w przeciągu 8h, przy czym wydaje się że każda z nich trwa 15 minut. Otwarty i szczery, dostosowuje temat szkolenia do potrzeb klienta (mimo tego, że byłam na szkoleniu grupowym). Spotkanie z nim skłania do refleksji i pozwala

Alla Baranowska
customer service specialist w Amii Sp. z o.o.Niesamowity gość, pozytywnie nakręcająco szalony!! znajduje podejście, nie ma żadnych sztywnych wykładów/schematów, dostosowuje się do ludzi, ich potrzeb. Pomaga rozwiązać problemy, popatrzeć na rozwiązania inaczej. Na pewno wzbudza dużo emocji. Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone chwile!

Indywidualne podejście
Do każdego klienta/firmy/zespołu podchodzę indywidualnie.
Każde szkolenie jest inne, to ludzie je tworzą.
Nie trzymam się stałych schematów - dostosowuje się pod każdego klienta zgodnie z potrzebami.

Masz pytania? Zostaw numer, oddzownimy!
.